بیوگرافی جدیدی از مهناز افشار در سال جدید

۵۸ بازديد
بیوگرافی جدیدی از مهناز افشار در سال جدید 

مهناز افشار جدید یکی از ستاره های سینمای ایران، مهناز افشار است که یکی از بازیگران مطرح و پرکار دهه ۸۰ سینمای ایران به شمار می رود. البته این را هم باید گفت که او یکی از بازیگران پر حاشیه کشورمان هست که خواسته یا ناخواسته برایش حاشیه درست می شود.
مثلا شوخی جنسی مهناز افشار در جشنواره فیلم فجر ۹۷ یکی از مواردی است که ناخواسته برایش پیش آمد. این را هم باید گفت که بعد از ازدواج مهناز افشار حواشی او بیشتر هم شد چرا که همسر مهناز افشار یاسین رامین است که به جهت جنجال شیر خشک فاسد مدتی سر زبانها بود. حاملگی مهناز افشار و زایمان مهناز افشار هم با حواشی زیادی همراه بود.
بیوگرافی کامل مهناز افشار
مهناز افشار بازیگر محبوب و جوان کشورمان در ۲۱ خرداد ماه سال ۱۳۵۶ به دنیا آمد. او در تهران متولد شده است. مهناز افشار هنرمندی است که در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته است. این بازیگر از جمله هنرمندان زنی است که برای ورودش به عرصه هنر و بازیگری به جهت این که دارای خانواده مذهبی بوده است، با مشکل و مخالفت آنها مواجه شده است.
این را هم بدانید که نام پدر مهناز افشار، جواد افشار است. اما علیرغم این مخالفت ها او در کلاس های آموزش بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد و توانست به صورت موفقی در عرصه هنرپیشگی ظاهر شود.
این بازیگر با اخلاق کشورمان، در میان ورزشها به اسکی و شنا و به ورزش والیبال علاقه دارد.

برند تجاری مورد علاقه مهناز افشار
مهناز افشار در این مورد گفته است که در دهه ۷۰ طرفدار برند ورساچه بوده است و این برند را به سلیقه خود نزدیک دانسته است و بعد از آن طرفدار برند گوچی بوده است. مهناز افشار برند بربری را اصلا دوست ندارد و گفته است که این روزها در انتخابها پورش دیزاین را خیلی می پسندم. او اشاره کرده است که این برند سلیقه همسرش هم هست. این بازیگر ظاهرا برند ایوسن لارن را هم خیلی دوست دارد.

به طور کلی این بازیگرزن ایرانی گفته است که اصولا برندهایی که تولید خیلی محدود دارند مورد پسند من هستند.

ازدواج مهناز افشار
مهناز افشار در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ ازدواج کرده است. او همسر یاسین رامین است. همسر مهناز افشار فرزند محمدعلی رامین است. پدر شوهر مهناز افشار معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد بوده است.

خطبه عقد مهناز افشار و یاسین رامین توسط سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور اسبق جمهوری اسلامی ایران قرائت شد و آنها را به عقد هم درآورده است.

حاصل ازدواج مهناز افشار یک دختر بوده است. دختر مهناز افشار لیانا نام دارد که مانند مادرش متولد ماه خرداد است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.